QBA-IT Usługi Informatyczne

QBA-IT Usługi Informatyczne

IT dla firm, usługi informatyczne dla firm, opieka informatyczna, wsparcie IT, outsourcing IT

Menu
  • Informatyka
    • Opieka IT dla firm.
    • Archiwizacja danych – backup
    • OCR SaldeoSMART
  • Alarm i Monitoring
  • Kontakt

OCR SaldeoSMART

Poznaj Odczytywanie Dokumentów SaldeoSMART

SaldeoSMART pakiet „Odczytywanie Dokumentów” to nowoczesna aplikacja online, która analizuje skanowane dokumenty Firmy (faktury sprzedażowe i kosztowe) oraz pobiera z nich potrzebne do księgowania informacje (daty, kwoty netto i VAT według stawek, dane kontrahenta, numer konta bankowego a także opcjonalnie pozycje towarowe z faktury).

Dzięki temu, odczytane faktury można zaimportować bezpośrednio do programu księgowego, bez konieczności ich ręcznego przepisywania.

SaldeoSMART pozwala na znaczną oszczędność czasu i redukcję kosztów (nawet o 50%) związanych z wprowadzaniem dokumentów do programu księgowego.

SaldeoSMART nie zmienia programu księgowego – jest uzupełnieniem istniejących programów księgowych.

Obecnie SaldeoSMART integruje się z ponad 20-stoma programami księgowymi, m.in. z Comarch ERP Optima, ERP XL, Sage Symfonia FiK, Mała Księgowość, R2Księga, Insert, enova, TaxPro, Buchalter, Wapro i inne.

Dzięki SaldeoSMART:

  • ograniczysz koszty związane z przetwarzaniem dokumentów (nawet o 50%),
  • oszczędzisz czas, który wcześniej zajmowało ręczne wprowadzanie dokumentów do programów,
  • wszystkie dokumenty Firmy będą dostępne w formie elektronicznej 24h/dobę,
  • zwiększysz efektywność pracy pracowników,
  • obsłużysz więcej firm w tym samym czasie,
  • wyszukanie potrzebnego dokumentu będzie niezwykle szybkie.

3 kroki do wygody i oszczędności w Twojej Firmie

1 . Zeskanuj dokumenty i przekaż je do odczytania w SaldeoSMART

Dokumenty możesz załączać bezpośrednio ze skanera za pomocą aplikacji SaldeoPULPIT.

Odczytywanie Dokumentów SaldeoSMART automatycznie odczyta dane z dokumentów księgowych, a po zakończeniu odczytywania poinformuje Cię o tym poprzez wiadomość email.

2. Zweryfikuj i zatwierdź otrzymane wyniki

Już w SaldeoSMART możesz dokonać wstępnej dekretacji, poprzez nadanie dokumentom kategorii, opisów zdarzeń lub przydzielenie ich do odpowiedniego rejestru (dziennika). Dzięki temu przeniesienie do programu księgowego będzie szybkie i skuteczne.

3. Pobierz plik z dokumentami i zaimportuj je do programu księgowego

Dokumenty importowane są do programu księgowego zgodnie ze standardowymi mechanizmami programu i specyfikacją producenta programu. Tak, aby wczytanie dokumentów do programu pozwalało na ich właściwe księgowanie.

Korzystaj z elektronicznego archiwum dokumentów

24h/dobę 7 dni w tygodniu

Archiwum tworzy się dla Ciebie automatycznie.

Już nie trzeba przeszukiwać segregatorów, wystarczy skorzystać z wyszukiwarki, aby błyskawicznie odnaleźć potrzebny dokument.


W celu poznania szczegółów zapraszamy do kontaktu.

© QBA-IT Usługi Informatyczne 2025. Powered by WordPress